Blogia
1794

2k19 full hack besplatno app MovieStarPlanet besplatno autor MovieStarPlanet (steam)

⬇⬇⬇⬇⬇

Device ipad MovieStarPlanet hack tool

⇪⇪⇪⇪⇪

 

 

Verzija: 32.1.4 Kupnja: VIP 1 mjesec datum objavljivanja: 2012-05-29 napomena: Pa ja volim igru ​​je strašan, ali mislim da nešto nije pošteno dobro vidiš Imam dobro recimo mobitel, tako da ne mogu kupiti nove pozadine za moje filmove i ne mogu napraviti duže filmove Neke druge stvari koje bih volio ne mogu promijeniti smisao u mojim filmovima, tako da moram stalno govoriti kako bi se nastavio i to me stvarno ljuti. Još jedna stvar je želim napraviti neki zadatak i želim popis želja, ali budući da sam na mobilnom ne mogu tako plz napraviti neke promjene na to, ali nad svim sam stvarno volim igru. Jedna stvar koju ne dobivam je glupa količina vremena koju ljudi moraju trošiti na VIP novac. Mislim, kad kupite VIP trebate zauvijek reći VIP za koliko to košta, kao stvarno. jer moram provesti kao $ 100 na VIP-u svaki tjedan barem možete učiniti da je VIP manje skupo, mislim kao što se kunem svaka stvar koju stvarno želim je VIP tako da to popravim. Druga stvar je ograničeni prijatelj. Ljudi me stalno pitaju da im budem prijatelj, ali ne mogu jer imam Waaay za mnoge prijatelje odakle sam bio VIP. Ne želim kupiti VIP samo da bih prihvatio neki zahtjev za prijateljstvom. Tako je glupo. Mrzim što u može dati pozdravlja, jer onda ljudi stalno držati molba to dobiva neugodno mislim da ću naći s njima, ali još uvijek. Ako to ne popravite zato što uglavnom ne čitate nijednu od tih stopa, tada ću svaki put ukloniti i zvijezdu MovieStarPlanet je najbolja društvena mreža i igra za djecu! Prijatelji, zabava, moda i slava Švedski.

2k19 puni hack besplatni app moviestarplanet.

 

 

0 comentarios