Blogia
1794

IOS Battle Camp - Catch Monsters PUNI HACK MOD APK 5.2.0 V NEOGRANIČENI KOVANCI

Battle Camp - Catch Monsters hack generator

 

 

  • Autor WRKSHP
  • verzija 5.0.1
  • Primijetio sam ovu igru ​​već godinu dana. Lako je početi igrati. Prvo, mislio sam da je to poput simpatije slatkiša ili neke opuštene utakmice, što je olakšalo početak. Postoji tona stvarno sladak čudovišta, a ja proveo puno vremena čineći moj avatar izgleda kao ja haha. Kao što sam nastavio igrati, pridružio sam se trupi, a zatim počeo raiding i razvija moj čudovište tima, bilo je toliko mnogo zabavnih stvari za napraviti i mnogo više dubine u igri nego što sam shvatio! To je puno bolje od vaše tipične dragulje podudaranje igra i ima sve Awesomeness Pokemon. Svakog mjeseca dolazi do masovnog ažuriranja s novim svjetovima, novim čudovištima, novim događajima i kostimima. Kako ih sve uhvatiti? Definitivno pogledajte zašto im je Apple dao najbolju multiplayer igru. Definitivno pokušajte. I pobrinite se da nađete i dobru vojsku!
  • Datumi objavljivanja 2013-09-17
  • 3,6 / 5 zvjezdica
  • indonezijski
  • napomene u verziji 5.4.0: SLUČAJ KOŠ

 

 

 

0 comentarios